Vizualizarea produsului și creșterea vânzărilor on-line

Categories Despre modelare 3D

În ultimii ani, mediul comercial se confruntă cu o concurență puternică. Pentru a vă diferenția pe piață ca brand, puteți apela la grafica computerizată, făcându-vă site-ul și mai atragător. În cazul comerțului on-line, vizualizarea produsului poate contribui exponențial la creșterea vânzărilor, generând mai mult trafic și fiind concludentă pentru potențialii clienți.

Să vedem împreună câteva motive pentru care vizualizarea 3D are un rol atât de important.

Vizualizarea mai ușoară a produselor folosind prototipuri 3D

În trecut, trebuia să realizați machete pentru a oferi clienților o perspectivă asupra modului cum va arăta un produs. Construirea machetei este, însă, dificilă și costisitoare din punct de vedere al timpului și al banilor. În plus, o machetă necesită spațiu pentru păstrare iar clienții trebuie să vină, personal, în magazin sau showroom pentru a o vedea. Nu în ultimul rând, machetele trebuiesc înlocuite cu unele noi după o anumită perioadă de timp. Atunci când apelați la serviciile de randare interactivă, permiteți potențialului client să vadă produsul din unghiuri diferite, accesând propriul dumneavoastră website. Întregul proces este rapid, eficient și mai puțin costisitor.

Portretizarea realistă a produselor, la rezoluție înaltă

Pentru cataloagele cu produse și pagini web, este nevoie să realizați fotografii ale produselor. Totuși, aceste fotografii prezintă produsul dintr-o singură perspectivă. Apelând la serviciile de randare și modelare 3D puteți obține replici digitale impecabile ale produselor reale. Îmaginile obținute în cazul randării 3D pot fi folosite pentru a prezenta produsul din diferite unghiuri și perspective. Produsele precum piesele de mobilier pot fi încadrate în diferite fundaluri sau chiar în cadre din viața reală pentru a atrage și mai mulți clienți.

Rolul vital al interactivității vizuale

Potențialii clienți doresc să vadă produsul din mai multe unghiuri pentru a lua în cunoștință de cauză o decizie de cumpărare. Ei vor să poată mișca, schimba și redimensiona prototipul produselor precum și să vade un produs într-un mod animat. Aceste interacțiuni nu pot fi realizate dacă vorbim de fotografii statice. Modele 3D sunt digitale și ele fac posibilă realizarea oricăror modificări pe care ni le putem imagina. Fundalul poate fi schimbat prin inserarea unor noi elemente. De asemenea, se poate intervenii asupra texturii, culorii și lumnii. Unele produse pot fi prezentate în forme și stiluri diferite, ceea ce crește gradul de interactivitate. Toate specificațiile pot fi incluse iar potențialul client se bucură de o vizualizare 360 de grade. Astfel, vii în ajutorul acestuia, încurajând decizia de cumpărare.

Adaptarea rapidă la trend-urile pieței

Peisajul comerțului on-line este caracterizat de o concurență acerbă. Pentru a fi de interes pentru potențialii clienți și a menține loialitatea actualilor clienți față de brand-ul dumneavoastră, trebuie să vă adaptați rapid noilor tendințe. În cazul în care nu faceți acest lucru, brandul își poate pierde notorietatea. Va puteți pregăti cu design-uri futuriste pe care se le puteți prezenta pentru a atrage atenția. De asemenea, puteți concepe noi detalii ale produselor deja existente pentru a menține interesul actualilor clienți. Aceste lucruri pot fi realizate într-o manieră agilă, fără a necesita mult timp și alocând un buget minim. Nu în ultimul rând, folosind randările 3D puteți promova produsele în cadrul rețelelor sociale, având o abordare complexă asupra procesului de vânzări online.

No Comments

Leave a Reply